Ikea och goda vänner!

Här kommer ett sent inlägg från helgen men bättre sent än aldrig. Jag är så fruktansvärt trött nu så jag är glad att jag orkar det nödvändigaste, jag läser för barnen och somnar 19.30 nästan varje dag så kvällarna blir ganska korta.

I helgen var vi iallafall uppe i Kungens kurva en sväng innan vi åkte till våra vänner Pernilla och Niklas. Vi hann inte så mycket för tiden går ju så fort så till helgen blir det en sväng till.

Så här glad är vår dotter när hon upptäcker de små toaletterna på Ikea.




Hemma hos Pernilla,Niklas och Viggo bygger
barnen med Duplo och leker halva dagen och hela kvällen




Hur lyckas men blir så här smutsig av ett chokladkex.




I söndags var det Josefine som hade Minisim och på
eftermiddagen var det avslutning på Hoppis och Skuttis för båda barnen.




Vi tog en höstpromenad efter lunch och sedan sov dottern på altanen ett bra tag.



Under tiden var det Jonathan som fick bestämma vad han
ville göra, spela spel med pappa och skriva i sina favoritböcker.



Fick hjälp med dagens middag, flygande Jakob.


Till efterätt gjorde vi kladdkaka med vit choklad,
här hjälper Josefine till att krossa chokladen med en hammare.



Josefine hade gjort en jättefin farsdag present på förskolan, hon var så stolt.


Helgen gick fort som vanligt men nu när jag skriver detta är redan tisdagen snart slut så tiden springer iväg.

Ha det bra!  Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0