Då var det torsdag= mysdag

På torsdagar slutar jag tidigt så då brukar vi passa på att mysa lite men tyvärr blir det ju endel städ och tvätt också. Sånt som tyvärr ingår när man har en familj, tur att man älskar sin familj så mycket.
 
Ikväll var sambon på revymöte så jag och barnen gick och la oss i vår säng och mös. Det blev 4 böcker sen kom John Blund med en gång hos Jonathan men det tog lite längre tid för dottern. Som det brukar så somnade jag innan henne men sambon väckte mig vid 21 när han kom hem och jag orkade faktiskt kliva upp utan tjat men nu väntar snart sängen igen, tidigt i morgon och det gillar inte Jonathan.



Lite tvmys med mer och kex framför playhouse disney,
dockan för förstås sitta med.



Jag höll på att städa sovrummet och tvättstugan
och fick lite hjälp med klädsorteringen.



Idag var vi på Steget in och jag hittade två pussel för 15 kr
som blev populära och ett par skridskor till Josefine för 20 kr,
de var på gränsen för små men det spelar ju ingen roll för den summan,
kan väl ha dem några gånger iaf.

Under tiden Josefine pusslade ville Jonathan att jag skulle vara med
när han byggde en gaffeltruck.
Han gjorde en ritning ifall jag inte visste hur en gaffeltruck såg ut
(gafflarna syns iaf tydligt, spröten som står ut).
Det var väl snällt.
Är du beredd nu då?



Det blev också vägbygge, vi läste boken om
Byggare Bob som byggde en väg i veckan.


Natti natti alla som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0