En lång trött dag!

Den här bloggen skrevs i torsdags men gick inte att lägga upp.
Jag förstår inte varför jag alltid känner mig tröttare när jag börjar att jobba sent, idag började jag kl.9 och slutade kl.18. Det är likadant, de dagarna man börjar tidigt flyter mycket bättre innan man kommer i väg till jobbet konstigt nog.

Jonathan är så stolt för att han har lärt sig att knäppa dragkedjor.

 

 


Något blev fel?


Så där ja, nu var det fixat!

 

                                    En trött lillasyster tittar på och har fortfarande pyjamasen på sig.


Christer är på revyrepititioner i kväll, så jag och barnen la oss i vår säng och myste och läste böcker. Jag har haft en sån huvudvärk hela dagen så efter två böcker somnade jag och när jag vaknade igen så hade barnen också somnat som tur va. Det blir att bära över de små änglarna till sin säng snart och själv krypa ner igen. Väckarklockan ringar kl 5 imorgon, öppnar på jobbet och innan dess ska jag försöka hinna få in min barn på deras förskola, stressigt kallar man det.

När jag kom hem idag, efter maten så tryckte vi barnens fötter och händer. Jonathan hade väntat på det länge nu.



Jonathan valde lila färg.

 

Jonathan valde grön åt Josefine och hon blev nöjd med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt kladdigt!!!

Ha en trevlig helg. kram Tingeling

2010-01-15 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0