Josefine simmar och lite annat.........

I söndags var det Josefine baddag, hon är lite mer modig än sin bror men hon tycker också att det är kallt i barnbassängen. Mina barn trivs som fisken i det varma vattnet.



Josefines favoriter Skrutten och Ankan.



Skrutten ska bada tycker Josefine.
Man sjunger en namnsång tillsammans med Skrutten.



Storebror får idag titta på men kan inte låta bli att känna på sakerna.



Josefine åker rutchekana, en klar favorit.



"Dyker" efter saker, men är man på grunt vatten
slipper man ju doppa huvudet upptäckte en smart dotter.







Det bästa är att hoppa rakt ut i varmpoolen.



Jonathan sitter och drömmer sig bort.



Josefine byter blöja på Lillan, passar på att torka munnen också.




Imorgon fyller prinsen 4 år men eftersom jag jobbar och har personalmöte så träffar jag kanske inte honom, vi öppnade en present i förskott, en sparkcykel, en LILA.




En provtur förstås, båda lika glada nu när de har varsin sparkcykel.



Koncentration...


En vilopaus, "mamma ta ett kort när jag sätter mig på stenen"
tala om att var intpräntade att de ska var med på kort hela tiden.


Syskonen bus planterar.




Natti natti!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0