Hos mormor och morfar

Det blir inte så mycket bloggande nu när jag är nere i Småland hos mamma och pappa tycker sambon men delvis beror det på att jag är hemma hos släkt ganska sent sedan när jag kommer hem ska barnen(Josefine) läggas och sedan blir jag så trött så trött. Jonathans läggning är jag inte delaktig i eftersom han vill sova med mommo och morfar i deras säng.

Här kommer iaf lite bilder från tisdag och onsdag, de dagarna har i stort sätt kantats av regn.


Lilltjejen redo för utgång med katttröja på.


På väg till badhusparkens lekplats, dålig bild pga av motljus.
Jonathan kör min gamla dockvagn och Josefine kör min gamla traktor.
Det tog sin lilla tid att komma dit.

Lite bilder från vår lilla skog som är underbart fin nu på våren.



Jag vill också gunga.

En glad kille som älskar att gunga med håret åt alla håll.

Vår lilla arga dotter som ville gunga mer och är jättetrött.





Jonathan och mormor leker rollek med mina gamla leksaker. De är ute och campar.
Josefine vill också vara med men hon förstör tycker Jonathan.
Första gången Jonathan leker en så bra rollek.


På besök hos faster Lilian och farbror Tonny.

Jossan lyckades hitta ett par Foppatofflor även här.
Hon provar såna tofflor hos alla som har.

Josefine som älskar hundar fick till sin glädje se att Lilian och Tonny skaffat en hund till.
Här klappar hon Nellie som hon träffat tidigare.

..och här är den nya hunden Chanelle.
Jonathan bryr sig inte så mycket om hundarna fast han
fick många pussar. Hon vill leka med bilar och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0