En helt vanlig onsdag med mycket hopp.

Ja det har väl inte hänt så mycket här, det känns som man städar och städar och nu när det är uteväder hinner man inte städa inne för man kan inte lämna Josefine mer än 30 sekunder för då är hon ute på gatan. Jag måste säga att jag skulle vilja ha grindar så man kan slappna av lite.

När Jonathan kom hem från förskolan idag så var vi ute hela eftermiddagen och hoppade och hoppade på studsmattan.

Josefine har idag lärt sig att väldigt snabbt ta av sig både byxor och blöja och hon gör det hela tiden, lite jobbigt måste jag erkänna. Helt plötsligt ser man henne med rumpan bar och då måste man leta upp blöja, byxor och var hon har kissat, allt ligger på olika ställen.
Hon har också sedan någon vecka börjat säga kisse(katt)tror jag.

Imorgon ska Jonathan va på förskolan till ca 16.30 för jag ska till mitt nya jobb och vara med på vernissagen för att träffa föräldrarna. Josefine får följa med men det räcker med ett barn.

Ikväll somnade de på ca 10 minuter, de hade hoppat så mycket så de var helt slut.

Här kommer lite hopp med blandad kvalite.

De sitter och väntar på att jag ska hoppa,
de vet att de måste sitta längs kanten för att inte flyga iväg.


Josefine vill inte hoppa mer


Den här bilden tog Jonathan på pappas skottkärra och det var väldigt viktigt att den fick var kvar.


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0