Bilder från Nybro!


Nu är vi hemkomna från besöket hos mormor och morfar, lika uppskattat varje gång från Jonathan och Josefine. Nu behöver nog mormor och morfar lite vila innan nästa gång, fast ni åker ner någon gång i juni igen. Det blir lite intensivt när man bor under samma tak i en vecka med två busfrön som inte alltid lyssnar. Första dagarna går det bra men sedan blir Jonathan hemtam och lyssnar ibland lika bra på mormor och morfar som på mig. Josefine var lite blyg i början eftersom det var länge sedan vi sågs.

Nybro marknad!


 



Kalas kalas kalas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Så här ser vår bil ut när den är fullpackad och
ändå har jag bara två barn,
om jag får fler barn får jag nog köpa en buss eller prioritera annorlunda.


Busfrö nr 2 badar i mormor balja.


ÄNTLIGEN hittade vi ett par foppatofflor till Josefine som hon längtat.
Det fanns massor på marknaden och hon var så stolt (eller är)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0