varmt varmt varmt skönt skönt skönt



Den här dagen har varit varm men det har inte varit någon direkt sol så det har nästan varit lite kvavt. Det är iaf underbart att det snart är sommar, fast egentligen gillar jag våren bäst, det är då man ser att allt får liv och att det går åt ljusare tider. Man har då sommmaren framför sig, när sommaren väl kommer så är den slut på ett kick och sedan blir det mörkare igen vilket i och för sig är mysigt det med fast på ett annat sätt.

På förmiddagen var Jonathan på BVC på 3 årskontroll.Sedan åkte han till förskolan en stund, det blev väl mest äta och sova men av egoistiska skäl för min skulle så var det skönt för då kunde jag vila mitt onda huvud ett tag. Snart blir jag galen på huvudvärken för väl ringa vårdcentralen om det inte blir bättre, nu har halsen börjat kännas också.

I kväll var det Minisim för Jonathan och han  verkar ha börjat komma över sin vattenrädsla i simhallen, han älskade ju att bada i simhallen när han var i Josefines ålder.

Imorgon fyller vår stora kille 3 år, det är inte klokt vad tiden går fort.


Vår lilla tjej filosoferar lite över livet och hur underbart det är att ha en sandlåda på tomten.


En glass är gott men kladdigt.

Jonathan pratar med mormor och sedan var Isa på besök så samtalet varade ganska länge den här gången.
Jonathan pratar med mormor och morfar i stort sätt varje dag nu,
eller pratar och pratar, det är väl mest de som står för samtalet
men han lyssnar och försöker göra sig förståd vilket är lite svårt genom en telefonlur.

Idag kom pappa hem med den stora lastbilen så
då var vi ju tvungna att gå och möta honom så Jonathan fick en åktur.



Något intressant verkar de har hittat.

Första gräsklippningen för året med en ny gräsklippare,
sambon tyckte det var så roligt. Josefine tyckte att det var en bil. Hon gick efter och sa brrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0