Sjukt var det här men det blir väl bättre fast just nu känns det tungt.............



Ja Josefine är fortfarande halvdålig och jag mår verkligen inte bra. Min feber är borta (tror jag) onödigt att kolla man kan ju inte göra något mer än att äta alvedon och det gör jag iaf. Jag känner mig helt slut i hela kroppen, ont överallt, huvudet, lederna, ingen kraft alls men det är ju tur att det finns alvedon så man orkar ta hand om sina barn. Undrar vad det är Jonathan har dragit hem från förskolan, jag brukar alltid klarar mig. Nog med gnällande men en vecka bara i sängen skulle va skönt just nu.

Det positiva är att i kväll blev vi helt klara med barnens sovrum (bara ett par gardiner som ska inhandlas, något enkelt vitt, vill inte förstöra helheten där inne) . Rummet blev superfin tycker iaf jag. Nu är det bara vårt sovrum och vardagsrummet, tvättstugan och lilla toaletten kvar men det är ju piece of cake. Nu blir det inte mer invändigt innan hösten och när pengarna har lust att komma till oss.

Vi gick på en promenad på förmiddagen, Jonathan sparcyklade och Josefine.....

....satt i vagnen helt utan protest, hon mår inte så bra lillsnuttan.

Storebror behövde helt plötsligt en paus.


Lite hoppande orkade de med innan vilan, fast inte deras mamma med huvudvärk.

Här kommer lite bilder ifrån deras i stort sätt färdiga rum.



Far och son myser i nya rummet.

Nu sover de så gott båda två (ett tag iaf, förhoppningsvis hela natten för min skull)

Varför Jonathan har käderna på vet jag inte det får ni fråga hans pappa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0