5 oktober 2008 En aktiv dag!

Söndagar är en dag när det händer mycket i vår familj iaf den här söndagen. Dagen började med minisim för Jonathan, sedan skulle christer hålla på med revyn, jag och barnen skulle på höstfixardag på dagis och där kunde vi bara va ett par timmar för sedan skulle jag lämna barner hos Christer med revygänget för jag skulle in till södertälje och jobba med Christers mammas föredrag, sedan skulle Jonathan på gympa och den här gången va ju Josefine tvungen att va med vilket hon inte gillade så hon skek så mycket att de fick åka därifrån. sedan skulle lugnet lägga sig men enligt Christer så skrek Josefine hela kvällen men när jag kom hem kl 22.30 var hon jätteglad men hon somnade sent. Sen till råga på allt regnade det från morgon till kväll. Låter det rörigt, ja det kanske det va också. Vi hann bara ta ett par kort den här dagen.

Jonathan vill ha ljus tända vid varje måltid, gärna så många som möjligt.
Höjdpunkten är när måltiden är slut och han får blåsa ut ljusen.




Jonathan och pappa åkte till safiren och badade, han har blivit rädd för vatten,
konstigt innan var han som en galen fisk. vi ska göra ett uppehåll
och gå till simhallen och träna själva nästa omgång.


När Jonathan var och badade tog jag och Josefine det lugnt hemma,
Josefine har hittat en telefon med ljud som hon har blivit förtjust i,
de fick Jonathan av mormor i present när han var mindre.


Här bär det iväg till dagis för fixardag i spöregn, rustade från tårna till huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0