26 oktober 2008. En försenad 30 årsdag.


Släkten kom hem till Frejagatan för att fira mig.

Agnes och Jonathan leker. Jonathan ville ha sina nya snickarbyxor
som vi köpte i somras på Ullared.
Han blev jätteledsen när han var tvungen att byta för att
han råkade spilla 3 dl grädde på dem.

Jonathan åker på en häst som morbror
Tomas hade när han var liten.


Min fabror Tonny leker med Josefine.

Josefine har "tyvärr" lärt sig hur man klättrar i mormor och morfars trappa.
Vill göra allt som Jonathan.
 
Vi tog ett generationskort. Min farmor, pappa, jag, Jonathan och Josefine.

Mina presenter,
bonsaiblomma, ett halsband, en sockerskål, salt,pepparkar och en jättefin glaslampa som tonny gjort.

Bilden gör den inte rättvis, det är den finaste glaslampa jag sett.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0