17 oktober 2008. Jonathan visar mormor och morfar sin ena favoritlekplats.

Idag på förmiddagen åkte vi in till södertälje för att handla och titta lite i affärer men innan det fick Jonathan visa mormor och morfar sin ena favoritlekplats. Det var en väldigt kall och blåsig dag.

När vi var och handlade var Jonathan jättekonstig och när vi kom ut från Maxi så blev han ledsen. På kvällen fick ha lite feber som under natten ökade. Så den här roliga dagen slutade inte så roligt för vår lilla kille. Han har varit lite konstig hela veckan, maten har gått sämre än den brukar.


Bilderna säger väl allt.
Våra barn älskar mormor och morfar ochatt vara på lekplatser.


Det var så härliga lövhögar som någon snäll på södetälje kommun hade räfsat ihop.
Vi lånade dem lite för att ta lite höstkort på Josefine.
Jonathan var trött och vill ligga i vagnen.


Väl hemma var det en väldigt lugn Jonathan som pysslade lite med sina verktyg.

Josefine har fått dille på att busa med min favoritlampa,
det fina glasägget som jag har fått av min farbror Tonny.
Hon vet att jag är rädd om det och skrattar jättemycket när jag säger till henne.
Jonathan gillade också det när han var liten, han ville pussa och krama det hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0