Onsdagen den 5 november 2008 Tapetbortagning.

Idag åkte Josefine och jag till Södertälje för att gå på Babysång. Det var kul att träffa alla, vi har inte varit där på 2 veckor. Josefine brukar alltid va en ganska kaxig tjej men idag blev hon lite blyg när andra pratade mer henne och kröp upp i mitt knä. Jag har märkt det innan också, så det är nog en ny fas.
Hon gillar iaf att sjunga, dansa och spela med äggen. Idag spelade hon mer än vad hon åt på dem, brukar annars var tvärtom.

Vi köpte också ett par vinterskor till Josefine, hon har små fötter så det har varit problem att hitta några som passar. Jag ha innan använt sådana där fuskskor som jag köpt på HM men de är helt värdelösa, hon sparkara bara av sig dem så när man satt på dem för 15 gången är man ganska trött.
Nu hittade vi iaf ett par Rådis på Din sko som var perfekta, sitter som gjutet. Hoppas hon gillar dem, hon kommer antagligen att börja gå innan vintern är slut.

Efter att vi hämtat Jonathan på förskolan så började vi röja lite i köket, vi ska måla väggen där. Har haft lite svårt att komma på någon färg, men det blir nog någon nyans av grå. Kanske blir lite tråkigt men man kan ju piffa till det med gardiner och andra tillbehör. Det känns som om det kommer bli frächt.
Jonathan vill ju hjälpa till med allt och han vet hur man gör allt, vilket jag inte riktigt fattar men det är kul ibland men samtidigt lite jobbigt. Han är dock allt bra söt när han jobbar och tycker att han är världens duktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0